Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

maandag 22 oktober 2012

Zondag 21 oktober.

Vandaag zijn we richting de kust gereden. 450 km door de bergen. De klim was geweldig, goed asfalt, mooie lange bochten, schitterend uitzicht en mooi weer. De afdaling was minder, zeer slecht wegdek, en smal. Doordat we om 8:00 al weg waren lagen we behoorlijk op schema, na 6 uur bochten en klimmen tot 2300 meter, toch maar effe ergens wat gegeten. Daarna stond er nog 170 km asfalt op het programma. Saaie rechte wegen van redelijke kwaliteit , af toe afgewisseld met een flinke bak grind. Het blijft dus echt altijd opletten.

Net een lekkere bbq gehad, echt de organisatie is prima op elkaar ingewerkt waardoor wij, ik in elk geval, mogen genieten van een geweldige reis, qua routeboek, camping, hotels, bivaks, gewoon top!

Goed, genoeg over het rijden, ik wil ook even kwijt dat Marokko als land maar ook de plaatselijke bevolking echt mijn hart hebben veroverd, ik wil hier zeker nog eens terug, het is een goed toegankelijk land waar veel negatieve vooroordelen over zijn. Jammer.

Morgen ben ik jarig en staat er een etappe van 511km op het programma. Het is nu 21:30 en lig moe maar voldaan in m'n veel te kleine tentje.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten