Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

maandag 22 oktober 2012

Zaterdag 20 oktober

Vandaag tot in Marrakech gereden, weer de hoogte opgezocht, sneeuw gezien. Koud koud koud, met verkleumde handen boven in de bergen een kop koffie gedronken, heerlijk!
180 km verder zitten we nu aan het zwembad op de camping. Mooie tent gehuurd, eigen douche en toilet, prima te doen hier.
In de bergen nog in de file gestaan achter een gekantelde vrachtwagen.
Naar schijnt is dit de gevaarlijkste weg in heel Marokko. Afgelopen jaar gemiddeld 1 dodelijk ongeval per dag!! Ik heb het ervaren en overleefd.

Straks gaan we met de taxi de stad in, lekker eten op het plein waarvan ik de naam niet meer weet. Het zou het grootste openlucht restaurant van Afrika zijn. Ik laat me verassen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten