Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

vrijdag 19 oktober 2012

Woensdag 18 oktober

Zagora!!
Vandaag naar Zagora gereden door de bergen en de Sahara, veel off-road.
In de briefing kregen we de mededeling dat het hotel was overboekt en dat wij moest uitwijken naar een camping, dat was in eerste instantie jammer maar na aankomst bleek dat we in een geweldige tent konden slapen. Erg leuk om mee te maken. De weg naar hier was heavy, weinig wegen, veel off-road en stenen.. Een echte beproeving maar wederom super gegaan. Op de camping aangekomen stonden er 2 monteurs die graag wilde dat we gingen naar hun garage in het dorp voor de vespa te laten poetsen en nakijken. Voor 2 euro, dat dus maar gedaan. In het dorp zag je overal grote rally trucks fn motoren. Bleek dat de rally Maroc ook in dit dorp bivakkeert. Daar moesten we natuurlijk gaan kijken. Aangekomen bij de poort v't bivak zagen we (Jelle, Tom en ik) bewaking en politie allemaal pottenkijkers tegenhouden, toen wij dichtbij waren maakte ze gebaren met hun armen van rij snel binnen dan maken we poort weer dicht. Dat laat je je natuurlijk geen tweede keer zeggen. Ik zag meteen een 4 tal Petronas trucks, team de Rooy!! En jawel hoor, even staan kletsen in het plat brabants met Gerard en zijn monteurs. Dit was zijn training voor de Dakar in januari.
Ik rijd nu rond met een handtekening van Gerard de Rooy op m'n scooter .

;-)

Ook kwamen er meerder mensen foto's van ons maken omdat ze het indrukwekkend vonden. Leuk toch.

S'avond nog een potje gedobbeld met Walter. Voor het slapen nog een lekkere douche gepakt, die was hout gestookt. Truste en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten