Volg mij

Volg mij
Klik op deze afbeelding om te zien waar ik ben! het wachtwoord is: vespadakar

donderdag 25 oktober 2012

Dinsdag 23 oktober

611 km, dat is Geleen Groningen retour. Schrale troost is dat het hele traject 2 stoplichten heeft en 8 checkpoints waar je 'la fiche' moet in leveren. Dat is een persoonsgegevens document wat we thuis 35x moesten afdrukken. Maargoed die weg loopt dis door de westelijke Sahara en is saai, rechtdoor, links en recht niets! Waar kun je nu ongestoord 3 uur volgas rechtdoor rijden, juist ja, nergens. Dat volgas is bij de scooter in dit geval 80 km/u.
Om 13:00 kreeg ik enorme kramp in mn buik, acute voedselvergiftiging, aan de race-kak, en nee daardoor ging ik niet sneller, in tegendeel, om het half uur stoppen om in 37 graden in je motorpak langs de weg op je hurken te gaan. We zaten toen op 440 km, over de helft, we zijn echter vertrokken om 6:00 uur, dus je kunt raden hoe laat we in het bivak aankwamen. Prachtig bivak trouwens, alleen het gemis van een toilet en douche was behoorlijk in mijn geval. Aan het strand, verder niemand te verkennen in 100 km2, pp het menu stond het lekkerste eten van de reis, verse oesters, er was maarliefst 60kg voorzien, helaas....voor mij niets.

Na de nodige medicatie voelde mijn buik al wat rustiger aan. Ik heb toen wel nog gebruik gemaakt van een overheerlijke massage. Er was door de organisatie een massage tent besteld, op het strand, hier zijn 3 masseurs fulltime bezig geweest met de vespa-rijders los te kneden. Daarna naar bed..

Al bij al een warme, saaie, vervelende dag, waarbij ik mezelf in elk geval ben tegengekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten